۰۲۱-۸۳۸۳۶

سرویس و نگهداری

آشنایی با خدمات پس از فروش یو پی اس، ماژول، شارژر، باتری... صنایع پُرسو الکترونیک

در دهه های اخیر مشتری مداری به یکی از پایه های مهم تجارت موفق در جهان تبدیل شده است. این واقعیت را باید پذیرفت که مشتری تضمین کننده موجودیت و رشد هر کسب‌وکاری است. «صنایع پُرسو الکترونیک» از شرکت های پیشرو در زمینه خدمات پس از فروش یو پی اس است. از آنجا که رویکرد مدیریت این شرکت بر مبنای اصول تجارت موفق بنا نهاده شده، کسب رضایت و جلب اعتماد مشتریان از اهداف اصلی این شرکت است. استراتژی های خدمات پس از فروش این شرکت نیز در راستای تحقق عملی عبارت «همیشه حق با مشتری است» استوار گردیده است.

خدمات پس از فروش يو پی اس حامی مشتریان

خدمات پس از فروش یو پی اس حامی مشتریان

«صنایع پُرسو الکترونیک» با هدف خدمات رسانی بهتر به مشتریان و همچنین بهره برداری مستمر و بهینه از فروش محصولات و خدمات پس از فروش، اقدام به تغییر و توسعه زیر ساخت‌های واحد خدمات و پشتیبانی خود کرده است.

در سال 1388 با اجرای «بازمهندسی فرایند کسب و کار» (BPR)، تغییرات اساسی در ساختار سازمانی این شرکت ایجاد شد و «نظام فرایندی» در خدمات پس از فروش جایگزین «نظام سلسله مراتبی» گردید. در نظام جدید، چهار فرایند اصلی (Core Process) به صورت زیر شکل گرفت:

چهار فرایند اصلی خدمات پس از فروش صنایع پُرسو الکترونیک

چهار فرایند اصلی خدمات پس از فروش صنایع پُرسو الکترونیک

خدمات پس از فروش صنایع پرسو الکترونیک در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت، خدمات مطلوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

در حال حاضر بخش پشتیبانی برای بیش از 50 هزار محصول، خدمات پس از فروش ارائه می دهد. علاوه بر این، صنایع پرسو الکترونیک بابت نیروهای متخصص پشتیبانی در تهران و مقیم سایر شهرستان ها اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مختلف در سطح کشور نموده است.

به منظور امکان پذیر شدن این حجم از خدمات پس از فروش، کارگاه های تعمیراتی با زیر بنای بالغ بر 600 متر مربع در محل استقرار کارخانه صنایع پرسو الکترونیک و همچنین در دفتر مرکزی تهران بنا شده است. در این کارگاه ها حدود 70 نفر نیروی متخصص مشغول به کار هستند تا خدمات رسانی به مشتریان در کمترین زمان و بهترین کیفیت انجام شود.

شبکه مشتریان و کاربران خدمات پس از فروش شرکت صنایع پرسو الکترونیک از جمله بانک ها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها گستردگی زیادی دارند. برای پوشش دادن این تعداد زیاد از مشتریان، صنایع پرسو الکترونیک با بهره گیری از تجربه 30 ساله خود با بکارگیری نرم‌افزارهای پیشرفته ارتباط با مشتری (CRM)، خدماتی با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش یو پی اس صنایع پُرسو الکترونیک

خدمات پس از فروش یو پی اس صنایع پُرسو الکترونیک

واحد ارتباط با مشتریان (Call Center) خدمات پس از فروش صنایع پُرسو الکترونیک

در ساعات کاری ، واحد ارتباط با مشتریانِ خدمات پس از فروش شرکت صنایع پُرسو الکترونیک، پاسخگویی تلفنی مشکلات یو پی اس را بر عهده داشته و برای سایت هایی با حساسیت بالا (مخصوصا دیتا سنتر ها) این پشتیبانی بصورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته می باشد.
ارتباط مستقیم با صنایع پُرسو الکترونیک به صورت تلفنی، مکاتبه ای و حضوری امکان پذیر است. کارشناسان Call Center تماس ها و درخواست های مشتریان را ثبت می کنند تا به بهترین شکل ممکن بررسی و رسیدگی شوند.
در مرحله بعد کارشناسان Call Center صنایع پُرسو الکترونیک با پیگیری درخواست ها، در صورت لزوم مشتریان را برای دریافت خدمات پس از فروش به نمایندگان این شرکت راهنمایی می کنند. همچنین در صورت وجود انتقاد، پیشنهاد و شکایت و یا درخواست مشتری برای دریافت اطلاعات، پیگیری‌های لازم از سوی این واحد انجام می‎گیرد تا رضایت مشتری جلب گردد.

وظایف خدمات پس از فروش صنایع پُرسو الکترونیک

  1. مشاوره قبل از خرید ( بازدید از محل و برآورد نیاز)
  2. کارشناسان بخش خدمات پس از فروش پیش از انتخاب دستگاه توسط مشتری، با مشاوره تلفنی و یا حضوری بار مصرفی را تخمین می زنند تا مشتری بتواند بهترین انتخاب را با توجه به نیاز و امکانات خود انجام دهد.

  3. نصب و راه اندازی
  4. فرایند نصب و راه اندازی توسط تکنسین های مجرب بخش خدمات پس از فروش در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت انجام می شود.

  5. تعمیر و رفع مشکلات
  6. در صورت خراب شدن دستگاه، شرکت صنایع پُرسو الکترونیک کارشناسان مجرب بخش خدمات پس از فروش خود را به محل اعزام می کند. لازم به ذکر است که در برخی موارد تعمیر دستگاه در محل کارخانه صورت می پذیرد.

  7. قرارداد پشتیبانی و سرویس یو پی اس
  8. از آنجا که بازدید و سرویس دوره ای منجر به افزایش طول عمر مفید دستگاه می گردد بخش خدمات پس از فروش یو پی اس قرارداد هایی برای پشتیبانی و سرویس دوره ای دستگاه ها تنظیم می کند. در مدت قرارداد، تعویض احتمالی قطعات و ارسال دستگاه جایگزین نیز با شرایط ویژه و در اسرع وقت انجام می گردد.

  9. نمایندگی خدمات پس از فروش یو پی اس
  10. نمایندگان خدمات پس از فروش یو پی اس مستقر در هر استان که بیمه شده شرکت صنایع پرسو الکترونیک می باشند.

  11. تامین قطعه یو پی اس
  12. در صورت درخواست مشتریان، شرکت صنایع پرسو الکترونیک قطعات یدکی دستگاه ها را با هزینه در اختیار مشتریان قرار می دهد.

صنایع پرسو الکترونیک تولید کندده و ارائه دهنده خدمات پی از فروش یو پی اس

آدرس دفتر مرکزی شرکت صنایع پُرسو الکترونیک

تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، بالاتر از مطهری، کوچه آزادگان، پلاک2، ساختمان پُرسو
کارخانه: کیلومتر 50 بزرگراه تهران-قزوین، بعد از شهرک صنعتی بهارستان، سمت راست، جاده اختصاصی به سمت شمال
+۹۸ ۲۱ ۸۳۸۳۶ و +۹۸ ۲۱ ۸۳۸۳۷۰۰۰ (خدمات پس از فروش)
info [at] porsoo.ir