۰۲۱-۸۳۸۳۶

سرویس و نگهداری

بسیاری از مفاهیم و تئوری‌های تجارت موفق، بر پایه مشتری‌مداری استوارند ، با عنایت به اینکه رویکرد مدیریت صنایع پُرسو الکترونیک بر مبنای اصول تجارت موفق، کسب رضایت و جلب اعتماد مشتریان بنا نهاده شده، اهداف و سیاست‌های این شرکت نیز برای تحقق عملی شعار «همیشه حق با مشتری است» استوار گردیده است.

شرکت صنایع پرسو الکترونیک در راستای بهره‌برداری مستمر، مناسب و بهینه از محصولات و خدمات‌رسانی به مشتریان، زیر ساخت‌های واحد خدمات و پشتیبانی خود را توسعه داده است.

در سال 1388 به دنبال اجرای BPR (Business Process Reengineering) در این شرکت و ایجاد تغییرات بنیادی در ساختار سازمانی، نظام سلسله مراتبی تغییر کرد و نظام فرایندی جایگزین آن شد؛ به این ترتیب چهار فرآیند اصلی شرکت (Core Process) به صورت زیر شکل گرفتند:

خدمات پس از فروش پرسو الکترونیک به نحو مطلوب با حداکثر سرعت و کیفیت در جهت خدمت‌رسانی به‌هنگام به مشتریان و استفاده‌کنندگان گام برداشته است.

این بخش از شرکت هم اکنون مسئولیت پشتیبانی و ارائه خدمات برای بیش از 50 هزار محصول و برگزاری دوره‌های آموزشی با استفاده از نیروهای متخصص مقیم در تهران و تمامی مراکز استان‎ها را برعهده دارد.

برای میسر شدن این امر 70 نفر نیروی متخصص با بهره‌گیری از زیربنایی بالغ بر 600 متر مربع فضای کارگاه تعمیراتی در دفتر مرکزی تهران و همچنین در محل کارخانه پرسو الکترونیک، شبکه‌ منسجم و گسترده نمایندگی را ایجاد کرده‌اند تا گام موثری در ارائه خدمات سریع و به موقع به مشتریان عزیز برداشته شود.

گستردگی شبکه مشتریان و کاربران (همچون شبکه‌های بانکی، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها) که نیازمند پاسخگوئی در سریع‌ترین زمان ممکن هستند، صنایع پرسو الکترونیک را بر آن داشته تا با تکیه بر تجربه 30 ساله خود در این صنعت، بکارگیری تکنولوژی‌های نوین و استفاده از نرم‌افزارهای قدرتمند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، خدماتی در خور شان به مشتریان ارائه دهد.

واحد ارتباط با مشتریان (Call Center)

واحد ارتباط با مشتریان به صورت پیوسته و در طول ساعات کاری پاسخگوی تمامی سوالات مشتریان است. این واحد برای سایت‌های حساس، به ویژه دیتاسنترها، به صورت شبانه‌روزی و در 7 روز هفته (On Call-24 hrs) آماده ارائه خدمات به مشتریان است. مشتریان ما می‌توانند به صورت تلفنی، کتبی و حضوری مستقیما با شرکت پرسو الکترونیک ارتباط برقرار کنند. تمامی تماس‌ها و درخواست‌های رسیده از سوی مشتریان، توسط کارشناسان Call Center ثبت، بررسی و رسیدگی می‌شوند.

درصورتیکه مشتری درخواستی داشته باشد، با راهنمایی و پیگیری کارشناس مربوطه، جهت دریافت خدمات توسط نمایندگان مجاز شرکت راهنمایی می‏شود. اگر تماس مشتری برای انتقاد، پیشنهاد، شکایت یا دریافت اطلاعات باشد، پیگیری‌های لازم از سوی این واحد انجام می‎گیرد تا از جلب رضایت مشتری اطمینان حاصل شود.

آدرس دفتر مرکزی شرکت صنایع پُرسو الکترونیک

تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، بالاتر از مطهری، کوچه آزادگان، پلاک2، ساختمان پُرسو
+۹۸ ۲۱ ۸۳۸۳۶ و +۹۸ ۲۱ ۸۳۸۳۷۰۰۰ (خدمات پس از فروش)
info [at] porsoo.ir