۰۲۱-۸۳۸۳۶

واحد فیبر نوری استان سمنان در سال 99

شرکت صنایع پرسوالکترونیک، به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تولیدات ارتباطی و ابزار تکنولوژیک، همواره خود را در قبال توسعه زیرساخت‌های کشور مسئول دانسته و با هر فرصت موجود در صدد راهگشایی در این مسیر بوده است. هرچند ره صد ساله توسعه زیرساخت‌های ارتباطی را نمی‌توان یک شبه رفت اما شرکت صنایع پرسوالکترونیک تمام شب‌ها و روزها را برای توسعه هرچه سریع‌تر این زیرساخت‌ها به هم پیوند زده است. با نگاهی به عملکرد این مجموعه در یک سال گذشته، می‌توان متوجه شد که این صرفاً یک ادعا نیست و بیشتر مروری بر عملکرد ملموس این مجموعه است. در سالی که گذشت، نهایت تلاش و کوشش خود را صرف عملکردی طلایی کردیم تا امروز، پس از گذشت روزها و شب‌های زیادی، بتوانیم اطلاعات عملکرد یک سال اخیر را با افتخار به اطلاع شما برسانیم. نیاز به ذکر است که آمار و ارقام موجود ضمن پایش میدانی مستمر و با اتکای بر مستندات موجود تهیه شده و از این جهت آیینه تمام‌نمای واقعیت‌های میدانی است. اما یک سال اخیر در سمنان چگونه گذشت؟

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان سمنان

ما معتقدیم، آمار و ارقام هیچگاه دروغ نمی‌گویند؛ به همین خاطر اجازه دهید تا یک سالی که در استان سمنان گذشت را از دریچه آمار و ارقام مرور کنیم. ابتدا در نظر داشته باشید که همت تمام مجموعه، با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته، صرف توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به کمک گسترش شبکه کابل فیبر نوری شد. ما مجموعه اهداف روشنی برای توسعه پوشش فیبر نوری در استان سمنان داشتیم و توانستیم با یک عملکرد پیوسته و قاعده‌مند به آن دست یابیم. آنچنان که آمار و ارقام نشان می‌دهد در سال گذشته بیش از 8 کیلومتر فیبر نوری بهسازی شده و توسعه یافت. می‌توان به این میزان، بیش از 50 کیلومتر کابل‌یابی فیبر نوری را نیز اضافه کرد و این پایان ماجرا نیست. ما در 200 متر مکعب اجرای دیوار ساحلی نیز کنارتان بودیم. باید تأکید کرد البته، صرف آمار و ارقام و همچنین دستیابی به معیارهای کمی، مدنظر نبود. در بخش کیفی نیز، اغلب پروژه‌ها در نهایت دقت و با سنجیدن جوانب مختلفی پیشرفت خود را ادامه دادند. این بدان معنی است که هم در اصل پروسه توسعه شبکه فیبر نوری و هم در خدمات جانبی مربوط به آن در کنارتان بودیم و در پاسداشت تعهد خود در قبال توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، دقیقاً به آن شکلی که شایسته است، در مسیر اهداف موجود گام برداشتیم.

شرکت صنایع پرسوالکترونیک کوشا در پاسداشت تعهد خود

علاوه بر پر کردن فاصله‌ها با طول کابل‌ها، پرسنل متخصص شرکت صنایع پرسوالکترونیک، به شکل حضوری نیز در میدان خدمت‌گذاری و تلاش برای توسعه حضور یافتند. ما در ایام کرونا نیز، با ارائه طرح شیفت، تعهد خود در قبال توسعه زیرساخت‌های ارتباطی را به نحو احسن نشان دادیم. به‌علاوه بیش از 300 مورد ساخت و نصب تیرک شناسایی انجام شد و این در حالی است که در یک سال اخیر، در بخش اعزام اکیپ فیبر نوری به جهت رفع معارضات نیز، باز هم شاهد 300 مورد اعزام بودیم. جالب است بدانید این تعداد اعزام فقط بابت عبور تلاقی‌ها انجام شد. در کنار این، بیش از 20 مورد مجزا، بازگشایی و رفع افت اتصالات فیبر نوری و همچنین 19 مورد ایمن‌سازی حوضچه‌ها به جهت ممانعت از سرقت و تحمیل آسیب، انجام شد. حال با مروری کوتاه بر اعداد و ارقام، متوجه خواهید شد که شرکت صنایع پرسوالکترونیک، از دریچه نگاه آماری، در پاسداشت تعهد خود در قبال توسعه پوشش فیبر نوری استان سمنان، کوشا بوده و از هیچ تلاش فروگذار نکرده است. نه‌تنها آمار، بلکه کیفیت عملکرد نیز، مهر تأییدی بر این ادعای طرح‌شده از سوی مدیران و بخش اجرایی شرکت صنایع پرسوالکترونیک است.

آدرس دفتر مرکزی شرکت صنایع پُرسو الکترونیک

تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، بالاتر از مطهری، کوچه آزادگان، پلاک2، ساختمان پُرسو
کارخانه: کیلومتر 50 بزرگراه تهران-قزوین، بعد از شهرک صنعتی بهارستان، سمت راست، جاده اختصاصی به سمت شمال
+۹۸ ۲۱ ۸۳۸۳۶ و +۹۸ ۲۱ ۸۳۸۳۷۰۰۰ (خدمات پس از فروش)
info [at] porsoo.ir